< AVA Pro Rent Oy
Siivooja
22.10.2017

Haemme asiakkaallemme reippaaseen tiimiin SIIVOOJAA. Työmäärä on noin 40-80 tuntia kuukaudessa. Työtuntimäärä vaihtelee myös asiakkaiden tarpeiden mukaan. Työt alkaa mahdollisimman nopeasti. Työntekijä perehdytetään työtapoihin ja kohteisiin. Työt tehdään pääsääntöisesti arkena ma-pe kello 7.00-16.00 välisenä aikana. Työ koostuu koti- ja toimistosiivoustöistä (myös ikkunanpesut). Työkohteet sijaitsevat pääsääntöisesti Seinäjoen talousalueella.

Työntekijältä vaaditaan sosiaalisuutta, tarkkuutta, luotettavuutta, oma-aloitteisuutta sekä reippautta. Työt on hoidettava aikataulujen mukaan ja työnjäljen on oltava erinoimaista.
Työntekijä tulee työskentelemään yleensä työparin kanssa. Työntekijällä on käytössään yrityksen oma auto. Työkokemus alalta katsotaan suureksi eduksi, mutta tärkeintä on oma asenne.

Mikäli tunnistit itsesi niin lähetä hakemus joko saku.ojala@avaprorent.fi tai http://www.avaprorent.fi/hakemus/

Täytämme avoimena olevan paikan heti sopivan tekijän löydyttyä.