< AVA Pro Rent Oy
Työnantajalle
31.08.2017

AVA ProRent Oy on monipuolisesti palveleva henkilöstöalan asiantuntija. Panostamme paikalliseen, henkilökohtaiseen palveluun sekä pitkäaikaisiin kumppanuussuhteisiin. Kokemuksemme ja työntekijäverkostomme ovat käytettävissäsi silloin, kun tarvitset työvoimaa nopeasti tai haluat rekrytoida uusia osaajia.

Henkilöstövuokraus

Työvoiman vuokraus sopii monenlaisiin tilanteisiin, oli kyse sitten henkilöstötarpeen lyhytaikaisesta kasvusta asiakkaan liiketoiminnan vaihtelusta johtuen tai rekrytointiprosessin ulkoistamisesta. Kun työntekijä on työskennellyt asiakkaan palveluksessa, esimerkiksi sesongin tai sijaisuuden ajan, on työntekijän rekrytoiminen asiakkaan palvelukseen mutkattomampaa. Vuokratyö tukee myös opiskelijoiden ja muiden lyhytaikaista työtä etsivien työllistymistä laajan tarjonnan avulla.

Rekrytointi

Tilanteissa, joissa haetaan erityisosaamista, tarvitaan lisäresurssia tai halutaan tehokkuutta rekrytointiprosessiin, on rekrytointipalveluiden toteuttaminen kanssamme toimiva vaihtoehto. Hoidamme puolestanne työpaikkailmoittelun eri rekrytointikanavissa ja sosiaalisessa mediassa, etsimme profiiliin sopivat kandidaatit ja pidämme tiiviisti yhteyttä teihin sekä hakijoihin koko rekrytointiprosessin ajan. Teidän tehtäväksenne jääkin vain parhaan hakijan palkkaaminen!

TYÖLLE TEKIJÄ, TEKIJÄLLE TYÖTÄ!