< AVA Pro Rent Oy
23.10.2017

AVA ProRent Oy on  henkilöstövuokraukseen ja rekrytointipalveluihin erikoistunut yritys. Meille asiakkaan ja työntekijän kokonaisvaltainen palvelu on ykkösasia.

Haemme asiakkaallemme Kaaritaivutus Kumpula Oy:lle Seinäjoelle kokoaikaista konepajasuunnittelijaa.

Kaaritaivutus Kumpula Oy on erikoistunut rakenteiden ja rakennuksien kaarevien muotojen tuottamiseen. Kokemusta isojen palkkien kylmätaivuttamisesta yrittäjillä on vuodesta 1998.

Yritys tuottaa rakenteiden ja rakennuksien kaarevia muotoja ja kylmätaivuttaa Suomen järeimmät kaaripalkit. Kaaripalkkeja hyödynnetään myös omissa kupolikattorakenteissa. Pyöreisiin suojaustuotteisiin luottavat mm. hevos- ja maatalousyrittäjät ympäri Suomea.

Yritys tarjoaa myös kaarevien muotojen luomisessa 3D-suunnitteluosaamista asiakkaiden käyttöön. Suunnittelun tuloksena on sopimuksen mukainen ja kerralla valmis virheetön toteutus. Intohimona on ennakkoluuloton ja ideoiva yhteistyö kaarevien muotojen muotoilussa.

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa konepajasuunnittelua SolidWorks- ohjelmalla, suunnitelmien vientiä tuotantoon sekä tuotannon ohjausta. Tulet kommunikoimaan monien eri sidosryhmien kanssa niin tuotannon kuin asiakkaiden suuntaan, joten omaathan hyvät kommunikointitaidot. Uskallat myös rohkeasti astua tuotantohallin puolelle ja tarttua tarvittaessa työntekovälineisiin kiinni.

Tehtävässä menestyminen edellyttää tehtävään soveltuvaa koulutusta esim. levyseppähitsaaja tai koneistaja sekä aikaisempaa kokemusta konepajasuunnittelusta. Sinulla on hyvät tiimityöskentelytaidot sekä omaat yrittäjähenkisen asenteen. Edellytämme sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Kokemusta lujuuslaskennasta ja SolidWorks- ohjelman osaaminen katsotaan suureksi eduksi.

Mikäli tunnistit itsesi niin jätäthän hakemuksesi liitteineen ja palkkatoiveen kanssa osoitteeseen www.avaprorent.fi/hakemus/ mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 13.11.2017 mennessä.

Mahdolliset tiedustelut joko sähköpostitse ositteesta saku.ojala@avaprorent.fi tai numerosta 045 167 2992 arkisin kello 14-15 välillä.